2012. október 27., szombat

5 megjegyzés :

  1. Én nem utasítom el mereven a graffitit, és ezt rögtön meg is magyaráznám. Az olyanokat mint például a képeiden láthatóak, a firkákat, a tag-eket nagyon elkeserítőnek tartom. Hihetetlenül rondítják a környezetünket, a járműveket és az a szomorú, hogy a felújított, átépített dolgokat is hamarosan elborítják a firkálások. Viszont szerintem van kivétel.
    A művészi graffitik (például egy hosszú, csupasz betonkerítésen) igenis színt, vidámságot visznek a szürke, egyhangú környezetbe. Korábban ilyen volt a szentendrei HÉV mentén húzódó kerítés. Sajnos az elkészült művet nem mindig tartja más tiszteletben és azt is telefirkálja. Régen nem jártam arra - nem tudom milyen most. Tudni kellene, hogy hol a határ és csak az igazi alkotásoknak kellene, megfelelő helyen teret adni. A firkálást pedig keményen büntetni (pénzbüntetés + helyreállítás)!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Értem és a csupasz betonkerítésen nekem is tetszik. De nem tetszik se a híd lábán, se az épületeken, se a buszon, se, se, se.
      Ez most nagyon meglepett, hogy ennyire telenyomták azt a részt, ráadásul ilyen központi helyen. Lehet hogy csak én jártam arra túl régen, s talán apránként gyűlt össze, vagy nem, nem tudom, de ilyen mennyiségben és ekkora betűkkel nagyon feltűnő és enyhén szólva zavaró.

      Törlés
  2. Teljesen egyetértek veletek! Így lenne értelme ennek: http://urbanista.blog.hu/2012/05/21/iskolasok_toltottek_meg_elettel_a_kelenfoldi_vasuti_aluljaro_szurke_falait

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez is egy remek példa, pontosan ilyenekről próbáltam én is írni :)
      Mennyivel vidámabban megy el itt az ember, mint egy szürke betonfal mellett. Csak a félelem most is bennem van... Meddig lesz ez ilyen?

      Törlés
    2. Ez tényleg királyság. Sajnos nekem is az jutott eszembe, vajon meddig marad így... És ezt is szerettem, ezek még tán megvannak: http://kep-ter.blogspot.hu/2011/06/viking-harisnyagyar.html És épp most kaptam egy naggggyon jót New Yorkból, naná hogy nem tudom idemásolni;)

      Törlés