2013. december 14., szombat

Akik nyomot hagytak, 3. rész: Találkozás a Csángó utcai fiúkkal



Amikor egy éve megláttam a véséseket a Rózsafa utcai ház falán, nem gondoltam volna, hogy ez lesz belőle, hogy a bejegyzés majd ennyi mindent hoz magával, új barátokat, történeteket, élményeket.
Az első bejegyzést fél év múlva követte a második, aztán feltettem Lecsó naplóit, és októberben, amikor Lecsó Magyarországra látogatott a nővéréhez, találkoztunk is. 
Akkor készült ez a dokumentumfilm,amelyet az RTL Klub XXI. század c. műsorában lehetett látni. 
Nagyon jó hangulatú volt az a két nap, egészen más volt így a Csángó utcában mászkálni, vagy együtt állni a fal előtt, és sorra venni a véséseket. Meglepetés is volt, mert ahogy elterjedt a hír a környéken, hogy forgatunk, valakinek eszébe jutott, hogy lakik itt valaki, aki esetleg.... De a poént nem lövöm le, inkább nézzétek meg a filmet! 

Csángó utca 10- ebben a házban laktak Lecsóék
Lecsó, én és a meglepetésvendég
az udvar most
a régi lépcsőház



a szomszéd ház, a Csángó utca 12 udvara, régen még volt egy átjáró a két ház között

Csángó utca 12






Muszáj volt nyomot hagyni, ezt nem hagyhattam ki.

0 megjegyzés :

Megjegyzés küldése