2014. május 21., szerda

Teréz körút 22

204+78=272

Ma reggel korábban értem az Oktogonhoz és mivel nyitva állt a Teréz körút 22-es szám kapuja, belestem, aztán a látványtól beszédültem. Este eldöntöttem, hogy ezeket a képeket most nem tartom meg a merevlemeznek, még akkor sem, ha magam nem kutattam utána. A történetéről itt lehet olvasni majd elmerengeni azon, hogy az építész Schmahl Henrik hogyan jut el az Andrássy út 52 neoreneszánsz homlokzatától 1-2 éven belül ehhez az épülethez, majd innét jó tíz év múlva városképi jelentőségű művéhez, a Párisi-udvarig. Az utolsó képet a havas tetővel természetesen nem ma, a 28 fokos májusban lőttem, hanem még valamikor a télen, amikor még nem tudtam, milyen klassz a belseje.


Ha tetszett a  bejegyzés és szívesen látnál még több képet és tartalmat,
itt csatlakozhatsz
a blog Facebook oldalához.

0 megjegyzés :

Megjegyzés küldése